// Aqua Beby \\
D'Boss!

Hi I'm Aqua Beby :) Nice to know you . Thanks for the visiting , I'm very appreciate it kay :) My blog is simple Follow me . Thanks :')



Entries About


Song!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

mr. misteri

SEKOLAH RENDAH - usha dqi jauh jaa sebab aku taw dia bukan nk sembang dgan aku puns .. maklum lha si dia ni atlet sekolah ..aku ni budak hingusan jaa , tudung pun senget .. malu nk p sembang .. haha SEKOLAH MENENGAH - masa aku fom5 (sekarang) , smlm aku p 7eleven , terjumpak lhaa atlet tuu , haha .. muka cuak dah ni , msa baru masuk jaa dya dh tgoq "NAK P MNA TUU " wahhhh , aku jdi ktaq lhaa .. bak kata org , kalau orang yg kita suka cakap dgan kita ,automatik kita jdi susah nk cakap .. haha mcm tu lha yg jadi kat aku .. dah plih barang ap suma , aku p kat kaunter nk byaq ... tba2 jaa dya mai tepi aku , ajak sembang .. sini muka dh merah punyaa malu , ahha ... kami sembang sat , dya tanya dok mna , knai dak dya sapa , nk p mna n mcm2 lhaa ... aku nk ckp pun dh tersalah , hahah .. msa kolah rendah dya tak nampak pun aku , tpi bla dh bsaq mai dok tepi trus , hahah ... dya bukan lha laki yg jnis liaq , dya dqi kolah agama woooo .. muka dyaa biaq lha aku jaa yg taw , haha

Written by me at 19:16 0 comment(s)