// Aqua Beby \\
D'Boss!

Hi I'm Aqua Beby :) Nice to know you . Thanks for the visiting , I'm very appreciate it kay :) My blog is simple Follow me . Thanks :')



Entries About


Song!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


aku paling pantang org ktuk aku dqi blakag ! aq x knai pun betina haram jadah nhe , tetiba ktuk aq jaa ! eh puki mak hang lha aku x knai hang pun , asal ktuk aku ??? p kem polis tho tadak keja laen ktuk org jaa ! awd hang jles ka aq dgan si dia ? hahahah ksian kan hang nhe ! dh lha hitam tadak org mao pun ka ? p cqi sma klit dgan hang lha ! :DD mira puki mak dia ! x sdaq dqi ka yg dok ktuk aku tho ? klau muka cm neelofa tapa lha jgak ! nhe muka cm ayam beqak kapoq jaa , ad hati ktuk aku ! puuiiihhh blah lha hang ! x sygs mlut kod ? elok lha dgan kwan hang yg mcm pondan tho ! hahahah betina H nhe plak bkas kwan baik aku , tatau lha knapa dgan dya p join dpa ktuk ! aq nyesal knal dgan hang babi woi ! awd hang jles ka klau aku suka dkat laki nsem ?? haha hang jles sbb hang x dpt ! muka mcm cilaka spa mao ? hahahaha nhe betina klau x puas hati ka ap mai dpn2 trus , jgn dok p kem polis ktuk aq dqi sna ! awd cheq kcut ka ? jgn qsau aku x mcm hampa muka tadak malu oo ! tadak maruah kaa ? awd nk lwan ktuk dgan aku ? jum tngok spa hbat lgi ! tqgin gk nk jmpa dgan hampa suma ! dh hitam tho sdaq dqi skit tao ? jgn dok wt x bodo cm babun g !

Written by me at 04:52 0 comment(s)